Ordrehåndtering & administration

Vores Order Management-værktøjer giver dig fuld kontrol i dagligdagen. Ordrestyring er en central funktion i vores omfattende Warehouse Management System. SELVEO integrerer problemfrit med alle større Ecommerce- og forsendelsesplatforme.

Her er et lille udvalg af de platforme, vi integrerer med.

Ordrestyring- og overblik

SELVEO giver dig et fuldt overblik over alle dine ordrer, hvor du hele tiden ved hvor mange ordrer der venter på varer, som kan sendes med det samme eller som er forudbestillinger. Du kan nemt oprette flere forskellige views, f.eks baseret på transportør, shop, eller en helt 3 opsætning som kan være vigtig for dig.

Problemfri ordre-synkronisering

Gennem vores API sikrer vi, at dine ordrer løbende vises i ordreoversigten i SELVEO. Så snart en ordre placeres i din webshop eller ordresystem, kan du se den i administrationen, hvor de nødvendige varer straks reserveres på lageret

Ordrelister og automatisering

Når ordren er modtaget i SELVEO og produktreservationen er foretaget, kan du foruddefinere ordrelister til plukning. Dette kan omfatte et eller flere parametre, som du definerer på forhånd eller tilføjer løbende. Et eksempel kan være en liste baseret på en specifik transportør, et specifikt produkt eller en kombination af begge. Ordrelisterne sørger løbende for, at de mest relevante ordrer prioriteres til plukning, så medarbejderne altid ved, hvad de skal foretage sig.

Interne ordrer / flytte-ordrer

Med denne funktion kan du oprette en ordre internt i SELVEO på varer der skal plukkes og sendes til en anden lokation (f.eks butik eller eksternt lager) eller til en intern lokation i din virksomhed, hvor varen ikke kan plukkes (F.eks til marketing el. Lignende).

Returportal

Det er ikke altid nemt at få struktureret modtagelsen af returforsendelsen og tit er det noget der bliver en uoverskuelig opgave. I Selveo’s returportal har vi gjort det nemt at håndtere dine returforsendelser. Når dine kunder skal sende varer retur, registreres det i din shop, kunden modtager herefter en returlabel samt en kvittering for den oprettede returforsendelse. Du har et overblik over hvilke forsendelser du har på vej retur direkte i dit lagersystem. Når varerne kommer retur fra kunden tjekkes varerne, inden de modtages direkte ind på den anbefalede lokation på dit lager. De bliver enten salgsbare på hjemmesiden når de er registreret ved transportøren eller når de ankommer på lageret. Kunden adviseres automatisk om modtagelsen og SELVEO sørger ligeledes automatisk for at der bliver oprettet en refundering til kunden og en kreditering til dit shopsystem og økonomisystem.

Få en demo lige her